TETRA-project Augmented Customer Involvement: it’s a wrap!

De betrokkenheid van je klant verhogen aan de hand van Augmented Reality? Dat kan! Meer nog, élke kleine organisatie of Vlaamse KMO kan aan de slag met AR. Na twee jaar besluiten de onderzoekers van het onderzoeks- en innovatieproject over Augmented Customer Involvement dat AR-technologie nog veel kansen biedt voor klantenwerving en klantenbinding binnen marketing, sales en dienst na verkoop.

De projectinzichten werden op 1/12/2022 gedeeld met zo’n 60 ondernemers in de Experience Hub, die voor de gelegenheid werd omgevormd tot Augmented Showroom. Daarbij gingen de bezoekers aan de slag met AR, kregen ze demonstraties van technologiepartners en namen ze deel aan inspiratiesessies.

Kom zelf te weten wat de cruciale bouwstenen zijn voor een AR-project, en wat de voornaamste aandachtspunten zijn als je met de technologie aan de slag gaat. Of dat nu voor een gimmick is bij een toffe campagne, of voor functionele AR, zoals wayfinding

Via onderstaande link kan je de kerninzichten van het Augmented Customer Involvement project erop nalezen: Kerninzichten Augmented Customer Involvement_011222_versie web.pdf (22.52 MB) “pdf”

Bekijk ook zeker de video van het Augmented Customer Involvement slotevent:

Wil je meer te weten komen over dit onderzoek of heb je vragen over hoe je met Thomas More kan samenwerken? Contacteer dan: